Idag har det varit varmt fastän nordanvinden har gjort sig tillkänna. Men så har det varit lite extra starka stjärnor i "fönstret". En på 500 och en på 700 plus några till svagare på 100. Imorgon dyker dom upp igen men lite senare på dagen vilket kan vara bra då det skulle klarna upp på eftermiddagen.
0